torsdag 1 december 2011

Önskelista 2011

Det är samma sak varje år. Vad ska man önska sig i julklapp????? I år kom jag faktist på en sak men jag måste ju krångla till det lite ;) Jag vill ha en rosa skruvdragare :)
Letade i ex Jula katalogen , Classe men ingen rosa där inte.
Men jag vet ju att jag sett en rosa någonstan men var?????
Jo under rosabandet kampanjen så såldes dom på Classe men bara under oktober månad :/ Men skam den som ger sig. Jag gick in på Classe idag och frågade om dom möjligtvis hade någon undangömd. Gissa vad???? Det fans 1 kvar som bara ropade efter mig :)
Bad dom lägga undan den i vårat efternamn. Så nu har Jonas 2 veckor på sig att åka till HC och köpa den åt mig.
Så här ser den ut :) Såååååååååå fiiiiiiiiiiiin.

Rosa skruvdragare

Clas Ohlson

Clas Ohlson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar