tisdag 6 mars 2012

Besviken :(

Varför?????

Jag blir så less på mig själv.
Skulle börja mitt nya liv 2012.
Träning, sluta dricka coca cola och inte äta en massa onyttigt.
Men vad händer?????
Jo, jag blir sjuk och ramlar tillbaka på ruta ett :(
Jag har dock inte druckit en endaste droppe med coca cola :) 
Jag blir så jäkla besviken..........
Har samtidigt en kompis som trotts att hon varit sjuk och lite annat har hållt sig till sitt och gått ner nästan 10 kilo.
JAG VILL OXÅ.............
Nae nu får jag ta och skärpa mig en gång för alla.
Minst 10 kilo ska väck innan 1 juni. Dags att sätta fart.
Mer grönsaker och mindre sötsaker.
Tror jag ska lägga ut en bild och skriva mitt midjemått och vikt :(
Ska bara fundera lite först om jag vill lägga ut bild :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar