onsdag 14 mars 2012

Nu får vi se........

För ett par veckor sedan så provade jag på Ripped fuel som vi beställde från www.gymgrossisten.se  
Kände att jag hade mycket mer energi när jag tog dom och att träningspassen gav mer.
Tyvärr så fick jag ju influensan och efter den så har jag legat lågt. Men nu har vi gjort en ny beställning och den här gången valde jag dom här:


Ripped Hardcore – The ultimate Fat destroyer!

Ripped Hardcore är ett kosttillskott innehållande koffein (293,4 mg/kapsel) + växtbaserade ämnen.

Ripped Hardcore tillhör den nya generationens fettförbrännare som verkar på såväl frisättningen av fettsyror från fettdepåerna som på förbränningen av dessa. Detta gör att det oönskade underhudsfettet som ofta sitter på magen hos män, samt på höfter och lår hos kvinnor effektivt reduceras.

  • 1 kapsel / dag
  • Hög koffinhalt (293,4mg/dos) - Uppiggande
  • Kraftigt ökad fettförbränning
  • Minskar fett oönskade fettdepåer
  • Bättre blodsockerkontroll och minskad aptit
Nu hoppas jag verkligen att jag kommer igång och att jag kan låta bli allt godis som bara ropar på mig i affärerna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar