torsdag 15 mars 2012

Jag undrar........

Det händer ganska mycket här just nu.
Jag försöker komma iform
Tvättstugan renoveras.
Jonas är uppsagd och söker jobb. Håller tummarna :) Jag har varit på intervju och ska få träffa brukaren nästa vecka.
Fick ett samtal igår ang ett annat jobb som personlig assistent så jag ska på intervju till Finspång på måndag.
Martina har äntligen fått sin bebis.
Det blev en Alexander som var 52 cm och vägde 3815g så söööt :)
Som sagt här händer det saker.
Har lyckats flörta lite med Zumbainstruktören Carlos Alvarez så att han kör några extra danser när passet är slut.
Mycket uppskattat av mig :)
Sitter som på helspänn nästan varje dag kl:12 för att boka passen. Pulsen går på högvarv.
Idag kommer leveransen från www.gymgrossisten.se
Hoppas det är kanongrejer som kommer.
Vill gratulera min Kompis Patricia som kämpar på itrim och gått ner hela 11,2 kilo. Ett Jättestort Grattis till dig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar